Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 ...
|
Дошкілля МакарівщиниВсього закладів – 32 ДНЗ – 20 ЦРД – 1 НВО – 10 ДНЗ комбінованого типу – 1 Охоплено 1340 дітей, з них в ДНЗ – 1162, в НВО – 177. На базі ЗОШ працюють 8 короткотривалих груп з підготовки дітей до школи, які відвідують 52 дітей. Кількість груп в ДНЗ району – 65, з них: раннього віку – 12 молодших – 7 середніх – 9 старших – 10 різновікових – 27 Функціонують групи: логопедичні – 7 санаторні для частохворіючих дітей – 1 спеціальні для дітей з вадами опорно-рухового апарату – 1 з цілодобовим перебуванням – 1 До послуг дітей та батьків: 6 груп з 12-годинним перебуванням дітей (чергові у ранішні та вечірні години) 12 груп з 10-годинним перебуванням 47 груп з 9-годинним перебуванням Професійний рівень та характеристика педагогічних кадрів Всього педагогів – 148 чол. Освіта: вища – 66 чол. середня спеціальна - 78 чол. педагогічна – 75 чол. без педагогічної освіти - 3 чол. Категорія: вища – 18 чол. І категорія – 4 чол. ІІ категорія – 8 чол. спеціаліст – 96 чол. Звання «Вихователь-методист» - 13 чоловік. Склад педагогів району: Завідуючі – 22 чол. Вихователі – 77 чол. Вихователі-методисти – 3 чол. Музкерівники – 21 чол. Прктичні психологи – 6 чол. Вчителі-логопеди – 3 чол. Фізінструктори – 5 чол. Керівники гуртків – 7 чол. Вихователь з зображувальної діяльності – 1 чол. План районного методичного кабінету (ДНЗ) на березень Мережа дошкільних навчальних закладівНормативно-правове забезпечення 1. Семінар-практикум завідуючих ДНЗ району Інформація про дошкільні навчальні заклади: 1. Макарівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Барвінок” Макарівської селищної ради 2. Новосілківський ДНЗ "Берізка" Новосілківської сільської ради 3. Бишівський ДНЗ "Каштан" Бишівської сільської ради 4. Вільнянський ДНЗ "Ромашка" Вільнянської сільської ради 5. Макарівський центр розвитку дитини "Пролісок" Макарівської селищної ради
|
Годинник
Календар
Пошук
Архів записів
Корисні посилання
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||