Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...

Бібліотека

 

"Бібліотекар у нашій країні не реєстратор, не службовець, який дивиться, чи всі книги на полицях.Він бере участь у формуванні людини, його праця рідна педагогічній і письменницькій.Багато, дуже багато залежить від нього”.

І. Еренбург.

Запрошуємо Вас стати читачами нашої бібліотеки!

 

Сьогодні шкільну бібліотеку розглядають як інформаційний центр навчального закладу, мета якого – забезпечення інформаційних потреб і запитів учнів і вчителів.

 

Книга залишається німою лише для того, хто не вміє витягти з мертвої букви жодної думки, а бібліотекар втілює ці думки в життя і допомагає учням зрозуміти, що книга – головний засіб навчання і здобуття потрібної інформації, бо хто володіє інформацією – той володіє світом.

Основні напрямки роботи шкільної бібліотеки, як інформаційного центру:

· вивчення інформаційних потреб та запитів читачів;

· повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;

· інформаційний сервіс шкільної бібліотеки;

· формування в учнів основ інформаційної культури.

Шкільну бібліотеку очолює  Коваленко С.О.

 

Шкільна бібліотека - центр книги, інформації, спілкування, який надає свої ресурси вчителям, учням і батькам з метою підтримки навчальної діяльності та розширення її можливостей. Рівень досягнень учня у навчанні визначається і оцінюється здатністю самостійно здобувати знання.

Книги просвітлюють душу,

Підносять і зміцнюють людину,

Пробуджують у ній кращі прагнення,

Гострять її розум і пом'якшують серце…

                                                                     Вільям Теккерей

 

 

Кодекс читача бібліотеки

1. До бібліотеки записуються учні, які люблять читати книги і за допомогою книги хочуть прискорити розвиток своїх моральних і розумових здібностей.

2. На читачів заводяться формуляри встановленого зразка.

3. Читачі мають право:

  • Користуватись абонементом бібліотеки;
  •  
  • Брати книжки з абонемента на 15 днів;
  •  
  •  У разі необхідності продовжити строк користування книгою ще на 15 днів;
  •  
  • На інформацію з усіх галузей знань;
  •  
  • Особисто брати участь у масових заходах бібліотеки;
  •  
  •  Ввійти у склад активу бібліотеки;

4. Читачі зобов'язані:

  •   Прагнути до пошукової активності в процесі навчання;
  •  
  •   Підвищувати свій культурний рівень;
  •  
  •   Систематично і глибоко оволодівати знаннями;
  •  
  •   Бережно ставитись до книги;
  •  
  •   Не затримувати книгу більше 15 днів;
  •  
  •  Дотримуватись моральних, етичних норм поведінки у бібліотеці;
  •  
  •   Дбайливо ставитись до майна бібліотеки.
  •  
  •   Не можна шуміти, смітити у бібліотеці;
  •  
  •   Не можна брати книжку брудними руками;
  •  
  •  Не можна їсти у бібліотеці;
  •  
  •   Не можна залишати книгу без допомоги, якщо вона " захворіла";
  •  
  •   Не можна малювати і писати на книжках.

 

Пам’ятка читача

1. Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.

 

2. Пам'ятай, що читання - одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно. 

 

3. Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання. 

 

4. Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше. 

 

5. Не поспішай, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш. 

 

6. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі.

 

7. Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки. 

 

8. Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається .

 

9. Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитаною - головне може бути попереду.

 

10. Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.

 

11. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом.  

 

12. Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань. 

 

13. Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло. Намагайся розібратися самостійно. 

 

14. Де потрібно - змушуй працювати і уяву. 

 

15. Читай не тільки зліва направо, а й повертайся до прочитаного: повторення - найкращий засіб закріплення прочитаного. 

 

16. Навчись критично сприймати прочитане.

 

17. Обов'язково ознайомся з рецензіями і відгуками на книжку: один розум добре, колективний краще.

 

18. Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті. 

 

19. Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку. 

 

Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання: 

 

Перше завдання при читанні - це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.

 

Друге завдання - продумати прочитане. 

 

Третє - зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки. 

 

І, нарешті, четверте завдання - це усвідомити, чого нового навчила книжка.

Робота бібліотеки щодо збереження підручників та книг

Щоб книга і підручник служили довго виконуйте такі рекомендації:

1. Всі одержані вами підручники слід утримувати в охайному вигляді.

2. Треба тримати підручники в окремій обкладинці або обгорнутими папером.

3. Не загинайте аркуші, користуйтеся закладкою.

4. Не слід класти в книгу ніякі предмети.

5. Перш ніж узяти до рук підручник, вимийте руки. Підготувавши урок, поставте книгу на полицю, або покладіть у портфель.

6. На сторінках підручників робити примітки ручкою або олівцем забороняється.

7. Поводьтесь з підручником так, щоб не було соромно передати його вашим молодшим товаришам.

Пам'ятка

1. При одержанні підручників у бібліотеці продивись їх. При виявленні пошкоджень повідом бібліотекаря.

2. Обгорни підручники.

3. Зроби закладки для підручників.

4. Якщо ти зіпсував чи загубив підручник, поверни до бібліотеки аналогічний, чи заміни іншою книгою.

5. Не перегинай палітурку підручника.

6. Не загинай кути сторінок.

7. Не роби поміток, не розмальовуй підручник.

8. Клади підручники тільки на чистий стіл.

9. Бережи підручники від сонця і води

10. Відведи вдома місце для підручників.

Рекомендації класним керівникам щодо роботи з учнями по збереженню підручників

1. Ознайомлення учнів з єдиними вимогами щодо збереження підручників.

2. Ознайомлення з критеріями оцінювання підручників.

3. Відповідальність за підручники в класі.

4. Екран класних змагань за краще збереження підручників, пропаганду книги в школі.

5. Приймати за актом підручники разом з членами батьківського комітету.

6. Вимагати з батьків гарантійні листи щодо збереження підручників.

7 Слідкувати, щоб учителі-предметники систематично перевіряли стан збереження підручників свого предмета (робили відповідні записи в щоденник учня).

8. Один раз на чверть виставляти оцінки в щоденники учням за стан збереження підручників.

9. Надати допомогу посту бережливих у плануванні роботи.

10. Разом з батьками здійснювати заходи з виховання в учнів бережливого ставлення до книги. На батьківських зборах аналізувати наслідки рейдів перевірок.

11. Планувати проведення класних зборів "Учитись учитися", де висвітлювати роль підручника. Аналізувати ставлення до них учнів.

12. Відмітити учнів і батьків, які краще зберегли підручники.

 13. Вклеїти в щоденники учням єдині вимоги щодо збереження підручників.

 

 

 

 

 

 
Форма входу
Годинник
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Архів записів
Корисні посилання
.

...
Створити безкоштовний сайт на uCoz